kare blog. kareler.

pelin ve ötesi*

ikilisinin televizyon programını izliyor musunuz bilmiyorum ama o ikiliye acayip kılım.

aslında cem yancıya da kılım. ama deontoloji var fazla konuşmuyorum.

zaten asıl entel bu ikisi. yancı daha çok hayatı boyunca solo atmak istemiş bas gitarist ezikliğiyle, bir televizyon programında konuşabilmenin sevincini yaşıyor.

diğer ikisi ise sırayla kompleks sanat anlayışlarından ve ne kadar geniş bir ufukları olduğundan bahsediyorlar.

öyle ki pelin ve ötesi, götümü vernikleyip sanat eseri diye önlerine koysam, sergi diye götümü bile saatlerce gezerler.

bi' durun gençler. kimi kime satıyorsunuz ?

sanat ve göt üçlemesi - 2

5 yorum:

Emir Bey dedi ki...

abov en fena ikiliye denk gelmişsiniz beyim

Zeynep dedi ki...

aylardır parmaklarımda tüy bitti yaza yaza.
tam "artık yeter, gören de erkek arkadaşımı elimden aldı falan zannedecek, bu ne kin?" derken yine karşıma bir bok yemesi çıkıyor.
haftasonu alışveriş dergisi aldım fotoğraflarına bakmak için, bi baktım bu otçul konuk.
alışveriş onun için zihinsel bir yolculuk ve kişisel bir araştırmaymış!

versinler elime, versinler de nasıl adam ediyorum o tek hücreli yaşam formunu. nasıl bölerek çoğaltıyorum!

Adsız dedi ki...

bu sanat ve göt arasında ne gibi bir bağlantı var sayın mine dikte ????

alttire dedi ki...

minaanım
bi vakit sağ eliyle dizinin üstünde nah yapan sol eliyle de sağ elini işaret edip kıkırdayan bir doktor vardı. nooldu ona? onanooldu?
n
o
o
?

ferhat can dedi ki...

ya nasıl/neden oldu bilmiyorum ama artık yazasım gelmiyor.

bir de internet ile aram açıldı biraz. evimde internet bağlantısı yok artık.

ama sağ elimle nah yapıp sol elimle göstermeye devam ediyorum. daha az kişi görüyor sadece. =)

beynimi aldırdım. çok ferahladım.