kare blog. kareler.

şu götçene tiyatrocu

sinemacı tayfasını hiç anlamıyorum. sittin senedir ödenek diye inliyor, götçeneler. yok efendim avrupada her sene şu kadar ödenek ayırılırmış da neden bizim ülkemiz de devlet hiç destek olmuyormuş, kesinlikle anlamıyorlarmış.

kesinlikle anlamazsın çünkü gerizekalısın.

yahu sen avrupalı devletlerin sahip olduğu sömürgelerden birini bana ver, ben seni her sene ödeneğe, kaynağa boğayım; onbeş tane sömürge ver, hiç abartmıyorum seneye rönesanstayız.

hatta ülke içinde full + full insan hakları, doktordan temiz çevre koruma kanunu, bir de gönlümden koptu, herkese sınırsız düşünce özgürlüğü.

öyle tatlı gelir ki tadından yiyemezsin.

ama buradaki o güzellikleri yaratabilmek için o sömürgelerde yaptığım bütün iğrençliklere de ortak olursun.

ondan sonra miden kaldırıyorsa, (ki senin kaldırır) bir yardım derneği kurar, burada eserlerini satar, gelirinin yüzde bilmem kaçını sömürgelerimize yollarsın, balım.

sanat ve göt üçlemesi - 1

Hiç yorum yok:

beynimi aldırdım. çok ferahladım.